12.18.2011

Τι είναι κατάθλιψη;
Πως την ορίζετε γιατρέ μου;
Πως την ορίζω;
Πως την ορίζουμε μαζί;
Κοιτάξτε πως γιατρεύονται φλεγματικές αρρώστιες με έναν κεραυνοβόλο έρωτα. Για δείτε. Μέχρι και τα χαπάκια τα έπαιξαν.
Τι έχετε τώρα να μου πείτε; 
Αν σας πω εγώ θα ψάχνετε τον έρωτα για να γιατρευτείτε. Δεν νιώθετε καλά; Σας βλέπω λίγο χλωμό. Μήπως είστε άρρωστος; Μήπως να σας απαλλάξω από τη παρουσία μου; Από αυτά που δεν μπορείτε να απαλαγγείτε; Να ερωτευτείτε-να γατζωθείτε, να ξεχαστείτε και να ξεχάσετε πάλι;
Ηλεκτρολόγος θα έπρεπε να έχετε γίνει γιατρέ μου. Μια πρόφαση -ο έρωτας Τι είναι ο έρωτας και σας έκανε δλδ σκόνη τα διπλώματα;
Πως δεν είναι απαραίτητο να είμαι αυτό που σας κάνει να κλαίτε.

Πως δεν είμαι αυτό που με κάνει να κελαηδώ.
Μη με λέτε εξαίρεση γιατρέ μου.
Είμαι ο κανόνας
Κι από αλτρουισμό έχω μπόλικο να σας βάλω να τον πιείτε
Μπας και ξεχαστείτε...ή γιατρευτείτε...ή επιτέλους θυμηθείτε πως η ασθένειά σας δεν είναι η αιτία αλλά το σύμπτωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου